NUVENS este denumirea comercială a SC Linia Art SRL, persoană juridică de naționalitate română, cu sediul în Bacău, str. Nicolae Bălcescu 1 A 44, județ Bacău, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J04/325/2007, cod unic de înregistrare fiscală 21131637.
1. Definiții și termeni
În cuprinsul prezentului document următorii termeni vor avea înțelesurile specificate mai jos, dacă din contextul particular în care sunt aceștia folosiți nu rezultă altfel:
Vânzător: SC Linia Art SRL, desemnat în acest document și în intregul Site sub denumirea comercială NUVENS.
Utilizator: O persoană fizică în varstă de cel puțin 18 ani ori reprezentantul unei persoane juridice care vizitează și interacționează cu Site-ul.
Deținător de cont: orice Utilizator care își creează un Cont în Site.
Cumpărător: orice Utilizator sau orice Deținător de cont care plasează o Comandă în Site.
Cont: secțiune securizată din cadrul Site-ului și accesibilă printr-o combinație formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, ce permite Deținătorului de cont salvarea de produse favorite în Wishlist, introducerea și salvarea de informații de contact (telefon, adresă de livrare, etc.), abonarea la Newsletter-ul NUVENS, precum și, în cazul Cumpărătorilor, de păstrare a istoricului comenzilor plasate și al produselor achiziționate.
Site: magazinul online găzduit la adresa nuvens.ro, incluzând întregul Conținut al acestuia, indiferent de forma sa de prezentare (text, imagine, audio, video).
Conținut:
– toate informațiile disponibile pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin orice modalitate, utilizând în acest scop un echipament electronic;
– conținutul oricărui mesaj trimis Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și Cumpărătorilor prin orice mijloc de către un angajat sau un terț împuternicit al Vânzătorului;
– informații legate de Bunurile sau prețurile practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.
Comandă: un document electronic prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri de pe Site.
Bunuri orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate Cumpărătorului de către Vânzător, ca urmare a încheierii Contractului.
Contract: desemnează contractul la distanță încheiat între Vănzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Wishlist: secțiune din Cont care permite Deținătorului de cont să își creeze Wishlist-uri cu Bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături.
Newsletter: informare periodică, exclusiv în format electronic, asupra Bunurilor sau promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă de timp.
Mesaj tranzacțional: informare punctuală transmisă prin mijloace electronice Deținătorului de cont sau Cumpărătorului ce poate conține informații despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informații despre Comandă, chestionar de satisfacție în urma unei cumpărături etc..
Mesaj comercial: orice tip de comunicare, indiferent de formă (e-mail, SMS, telefonic, etc.) transmis Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și Cumpărătorilor, conținând informații generale sau tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele de interes sau cumpărate, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri adăugate în coșul de cumpărături sau în Wishlist, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață sau sondaje de opinie.
Tranzacție: încasarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către Vânzător de la Cumpărător sau rambursarea unor sume Cumpărătorului de către Vânzător.
Prețul de Vânzare: reprezintă contravaloarea efectiva a Bunului solicitată de Vânzător pentru încheierea Tranzacției cu Utilizatorii, Deținătorii de Cont și Cumpărătorii care doresc să finalizeze o Comandă.
2. Politica de vânzare online
Informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (text, imagini statice sau dinamice, video, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. NUVENS depune eforturi constante pentru a oferi informații exacte și corecte în paginile Bunurilor disponibile în Site, însă pot exista situații când acestea conțin inadvertențe: erori tehnice sau greșeli umane de operare, fotografii cu caracter informativ ce pot prezenta specificații sau accesorii care nu sunt incluse în configurații standard, specificații ce au fost modificate fără notificare de producători, etc..
Accesul în vederea plasării unei Comenzi în Site îi este permis oricărui Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător. Pentru motive întemeiate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului, Deținătorului de cont sau Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel NUVENS.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, prin intermediul telefonului sau e-mail-ului menționate în secțiunea de contact din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite de la Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător, indiferent pe ce canal au fost recepționate, așa cum consideră necesar și fără a fi nevoit să se justifice în vreun fel.
Limba română este limba de comunicare dintre Vânzător și Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător, precum și limba de redactare a Conținutului și a oricărui document, proceduri, tranzacții etc., guvernate de prezenții Termeni și condiții.
Toate prețurile aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în LEI și includ toate taxele aplicabile. În cazul plăților cu cardul, Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de leu (RON). Responsabilitatea asupra acestui gen de costuri cade exclusiv în sarcina Cumpărătorului.
3. Documentele contractuale
Prin plasarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale (telefonic, e-mail, chat). Mesajul tranzacțional primit de Cumpărător imediat după plasarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii.
Pentru motive întemeiate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a opera modificări asupra cantității sau numărului de Bunuri dintr-o Comandă plasată de Cumpărător. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul despre această modificare la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la plasarea Comenzii și va returna Cumpărătorului sumele achitate suplimentar de acesta.
Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin e-mail sau SMS a Mesajului tranzacțional de confirmare a Comenzii.
Prezenții Termeni și condiții, împreună cu informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site și cu Mesajele tranzacționale transmise Cumpăratorului după plasarea unei Comenzi stau la baza Contractului încheiat între Vânzător și Cumpărător.
4. Cesionarea și subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta către o terță entitate, în tot sau în parte, Servicii ce țin de onorarea Comenzilor, cu informarea Cumpărătorului, dar fără să fie însă necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale care ii revin.
5. Comanda
Plasare
Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând să finalizeze Comanda prin selectarea modalității de livrare și ulterior a celei de plată. Simpla adăugare a unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate informațiile furnizate Vânzătorului, necesare în procesul de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. De asemenea, Cumpărătorul întelege și consimte că poate fi contactat de Vânzător, prin orice mijloc de comunicare agreat de Vânzător, în orice situație în care această contactare este necesară.
Anulare
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de catre Cumpărător, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea Tranzacției de banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
– invalidarea Tranzacției de procesatorul de plăți agreat de Vânzător;
– furnizarea de Cumpărător pe Site de informații incomplete sau incorecte;
– neefectuarea de către Cumpărător a plății în termen de 48 de ore de la plasarea Comenzii, în cazul selectării ca modalitate de plată la finalizarea aceasteia plata prin transfer bancar (virament, mobile sau internet banking);
– Prețul de Vânzare al Bunului achiziționat de Cumpărător este un preț derizoriu, astfel cum este acesta definit în art. 1665 Cod Civil (Legea nr. 287/2009);
– livrarea Bunurilor s-a dovedit imposibilă, în ciuda repetatelor diligențe ale Vânzătorului.
Modificare
În cazul în care Vânzătorul nu poate onora în parte sau în totalitate o Comandă a Cumpărătorului pe motiv că Bunurile nu pot fi livrate, va informa neîntârziat Cumpărătorul asupra acestui fapt. Cumpărătorul poate decide modificarea Comenzii (furnizarea de către Vânzător doar a unora dintre Bunurile din Comanda ințială ori înlocuirea unuia sau mai multor Bunuri cu unele similare) sau rezilierea Contractului. Vânzătorul va returna Cumpărătorului toate sumele ce rezultă ca urmare a modificării Comenzii ori rezilierii Contractului în termen de cel mult 7 zile de la data la care Cumpărătorul i-a comunicat în mod expres și neechivoc decizia sa.
Drept de retragere
Cumpărătorul (în prezentul context acest termen având doar înțelesul de persoană fizică) are dreptul să se retraga din Contract, respectiv să returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare. În conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua când Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului dintre Bunurile comandate, în situația în care Comanda plasată de Cumpărător a cuprins mai multe Bunuri care au fost livrate separat de Vânzător;
– ziua când Cumpărătorul intră in posesia fizică a ultimului dintre Bunuri sau a ultimei piese, în situația livrării unui Bun ce constă din mai multe loturi sau piese.
Pentru facilitarea și asigurarea celerității retragerii din Contract, Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului formularul de retur disponibil la https://nuvens.ro/retururi/.
În cazul în care Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de 14 zile, acesta va trebui să înapoieze concomitent cu Bunurile returnate și eventualele cadouri, gratuități etc. care au fost oferite de Vânzător împreună cu acestea la achiziție.
Bunurile vor fi returnate de Cumpărător împachetate într-un ambalaj solid sau în ambalajul original (dacă încă există), pentru a preveni deteriorarea acestora la transport. Costurile de returnare a Bunurilor cad în sarcina Cumpărătorului.
În cazul exercitarii în termen de către Cumpărător a dreptului de retragere, Vânzătorul va rambursa în cel mult 14 zile de la data primirii notificării de la Cumpărător privind decizia sa de retragere din Contract sumele primite drept plată de la acesta pentru Bunurile achiziționate (cu excepția contravalorii serviciului de transport, conform celor menționate anterior). Sumele vor fi returnate astfel:
– pentru Comenzile achitate prin card: prin restituire în contul asociat cardului cu care a fost efectuată plata;
– pentru Comenzile achitate prin transfer bancar: prin virament bancar în contul comunicat de Cumpărător;
– pentru Comenzile achitate în sistem ramburs: prin virament bancar în contul comunicat de Cumpărător în formularul de retur.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumelor până la recepționarea Bunurilor returnate de Cumpărător sau până la primirea unei dovezi din partea sa că acestea i-au fost expediate. Dacă Bunurile returnate de Cumpărător se află într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca noi (lipsă componente sau accesorii, deteriorări estetice vizibile sau de natură funcțională etc.), Vânzătorul își rezervă dreptul de a reduce contravaloarea sumelor rambursate Cumpărătorului în scopul readucerii Bunurilor la starea inițială sau, după caz, pentru acoperirea diferenței de preț rezultate din revânzarea Bunurilor respective ca produse folosite.
Disponibilitate
În vederea plasării unei Comenzi, disponibilitatea Bunurilor va fi afișată în Site astfel:
– Produs disponibil “în stoc”, cu menționarea cantității disponibile la momentul afișării;
– Produs disponibil “la comandă”, cu menționarea termenului în care acesta va putea fi livrat în cazul plasării unei Comenzi;
– Produs momentan “indisponibil”.
6. Prețul Bunurilor
Toate prețurile Bunurilor afișate pe Site sunt exprimate în LEI și includ toate taxele aplicabile. Prețurile Bunurilor nu includ livrarea.
Costurile de livrare sunt afișate în coșul de cumpărături de pe Site. Valoarea acestora poate fi consultată de Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător înainte de plasarea unei Comenzi, în secțiunea dedicată din Site, disponibilă la https://nuvens.ro/metode-de-plata-si-livrare/.
Vânzătorul poate modifica în orice moment, fără nicio notificare prealabilă, Prețul de Vânzare al oricărui Produs afișat pe Site. Atunci când, ca urmare a unor disfuncționalități tehnice sau a unor erori umane Prețul de Vânzare afișat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la prețul derizoriu. În astfel de cazuri nu există un Contract valid încheiat între Vânzător și Cumpărător, iar Bunurile nu vor fi livrate.
7. Plata și facturarea
Prețul, modalitatea de plată și, acolo unde este cazul, termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Cumpărătorul va efectua plata comenzii în LEI. Mesajul tranzacțional transmis Cumpărătorului la plasarea unei Comenzi în Site va cuprinde valoarea totală în LEI a acesteia.
Vânzătorul va emite Cumpărătorului o factură pentru Bunurile livrate conform Comenzii și i-o va transmite acestuia exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Comandă. Cumpărătorul are obligația să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va emite factura numai după ce are confirmarea încasării sumelor datorate de Cumpărător în conturile sale. Mesajul tranzacțional ce include factura emisă de Vânzător reprezintă confirmarea Comenzii plasate de Cumpărător.
Datele cardurilor cu care Cumpărătorii achită Bunurile nu vor fi accesibile și nici stocate de Vânzător, ci de către procesatorul de plăți agreat de acesta și integrat în Site, o entitate autorizată să presteze astfel de servicii și despre a cărei identitate Cumpărătorul va fi informat înainte de introducerea datelor necesare procesării plății. Entitatea autorizată să presteze servicii de procesare a plăților cu cardul este EuPlătesc, SC EuroPayment Services SRL cu sediul în str. Ion Câmpineanu 11, Bl. Union, etaj 8, Sector 1, București, 010031, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/9950/2006, având codul de identificare fiscală, CUIRO18773866.
Detalii despre metodele de plată acceptate de NUVENS pot fi consultate în secțiunea dedicată din Site.
8. Livrarea Bunurilor
Bunurile cu mențiunea “în stoc” afișată în Site se vor livra în termen de 4-7 zile lucrătoare. Bunurile cu mentiunea “la comandă” pot fi livrate, în cazul plasării unei Comenzi, la termenele afișate în Site.
Termenele se socotesc începând cu ziua următoare celei în care Cumpărătorul a recepționat Mesajul tranzacțional de confirmare a Comenzii transmis de Vânzător.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul României.
Toate detaliile despre livrare, inclusiv despre tipuri de livrare disponibile și costurile acestora se găsesc în secțiunea dedicată din Site.
9. Transferul de proprietate asupra Bunurilor
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată după efectuarea plății de către Cumpărător, în momentul livrării Bunurilor în locația indicată în Comandă. În acest context, prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport al curierului.
10. Garanțiile Bunurilor
Toate Bunurile comercializate de Vânzător beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Bunurile vor fi însoțite de documentația trimisă de producător și prevazută de lege pentru acestea, după caz: certificat sau declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare etc.
11. Contul NUVENS
Prin crearea și utilizarea Contului, Deținătorul de cont își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de acces (adresă e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, pentru activitatea derulată prin intermediul Contului.
Prin crearea Contului și accesarea Conținutului sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc prezenții Termeni și condiții, în ultima versiune actualizată din Site, existentă la data creării Contului sau accesarea Conținutului sau la data plasării Comenzii.
12. Newsletter-ul NUVENS
Orice Utilizator, Deținător de cont sau Cumpărător se poate abona la Newsletter-ul NUVENS, după caz:
– la accesarea Site-ului, prin intermediul secțiunii special create pentru acest scop;
– direct din Contul NUVENS.
Abonații la Newsletter pot renunța oricând la primirea acestuia printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent în toate Newsletter-ele NUVENS, iar Deținătorii de cont se pot dezabona inclusiv din secțiunea Contului NUVENS dedicată Newsletter-elor. Renunțarea la primirea Newsletter-elor NUVENS nu implică și renunțarea la acceptul dat prezenților Termeni și condiții.
NUVENS folosește anumite date cu privire la comportamentul Utilizatorilor, Deținătorilor de cont și Cumpărătorilor (de exemplu, Bunurile vizualizate, cele adăugate în Wishlist sau cumpărate în trecut) pentru crearea de profiluri, în scopul personalizării Newsletter-elor.
13. Mesajele tranzacționale și cele comerciale
Prin crearea unui Cont sau plasarea unui Comenzi, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul înțelege că va primi mesaje tranzacționale, inclusiv informări cu privire la Bunurile adăugate în coș, Bunuri aflate în Wishlist-uri, Comenzi care nu au fost încă finalizate etc., prin orice mijloace de comunicare aflate la dispoziția Vânzătorului, folosind datele de contact oferite de Deținătorul de cont sau de Cumpărător.
În cazul Cumpărătorilor, Vânzătorul își rezervă dreptul de le trimite mesaje comerciale prin mijloace electronice cu privire la produse sau servicii similare celor cumpărate, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. 2 din Legea nr. 506/2004.
14. Sugestii, sesizări și reclamații
Pentru sugestii, sesizări și reclamații privind Bunurile oferite de Vânzător, Utilizatorul, Deținătorul de cont și Cumpărătorul se pot adresa departamentului specializat NUVENS, la adresa de e-mail office@nuvens.ro sau la numărul de telefon +40 740 768 168 (program luni – vineri între orele 10:00-17:00, cu excepția zilelor de sărbătoare legală).
NUVENS va răspunde unei sesizări sau reclamații în cel mult 48 de ore de la recepționarea unei astfel de notificări, fără a lua în calcul la stabilirea acestui interval de timp orele aferente zilelor nelucrătoare. În funcție de complexitate, termenul de rezolvare a unei sesizări sau reclamații se poate întinde până la 30 de zile.
După epuizarea căilor de conciliere internă și fără să-și prejudicieze în vreun fel dreptul de acces la instanțele judecătorești, Cumpărătorul (în înțelesul de persoană fizică a termenului) aflat într-o dispută litigioasă cu Vânzătorul poate apela pentru soluționare la o procedură extrajudiciară. Asemenea proceduri sunt de regulă mai rapide și mai ieftine decât procedurile judiciare, iar mai multe detalii despre acestea sunt disponibile la https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
15. Prelucrare date personale
Politica de prelucrare a datelor personale NUVENS este parte integrantă a prezenților Termeni și condiții, iar aceasta poate fi consultată în secțiunea dedicată din Site, aflată la https://nuvens.ro/prelucrare-date-personale.
16. Politica de cookies
Politica de Cookies NUVENS este parte integrantă din prezenții Termeni și condiții, iar aceasta este disponibila in secțiunea dedicată din Site, la https://nuvens.ro/politica-de-cookies.
17. Limitarea răspunderii
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricarei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și condițiile, în scopul de a reflecta modificarile modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale prevederilor legale. În cazul oricărei astfel de actualizări, pe Site va fi întotdeauna afișată versiunea modificată a Termenilor și condițiilor.
18. Dreptul de proprietate intelectuală
Conținutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări grafice stilizate, sigle și simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text sau conținut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în mod direct sau indirect (prin publicare sau prin licențe de utilizare) asupra acestuia.
Utilizatorului, Deținătorului de cont sau Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, altfel decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.
Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul poate copia, transfera sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale și numai în cazul in care acestea nu intra în conflict cu prevederile prezenților Termeni și condiții.
Orice Conținut la care Utilizatorul, Deținătorul de cont sau Cumpărătorul are sau obține acces prin orice mijloc, se află sub incidența prezenților Termeni și condiții, exceptând cazul în care Conținutul este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Vânzător și acesta, fără nicio garanție a Vânzătorului, implicit sau expres formulată, în privința respectivului Conținut.
În cazul în care Vânzătorul conferă Utilizatorului, Deținătorului de cont sau Cumpărătorului dreptul de a utiliza într-un anume fel un anumit Conținut sub forma descrisă într-un acord de utilizare distinct, acest drept se extinde numai asupra acelui Conținut definit în acord, numai pe perioada existenței acestuia și numai în conformitate cu condițiile definite.
Niciun Conținut transmis către Utilizator, Deținator de cont sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului față de respectivul conținut. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezenții Termeni și condiții sau de acordul de utilizare, în cazul în care acesta din urmă există.
19. Forța majora
Nici Vânzătorul și nici Cumpărătorul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen sau în mod corespunzator, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
20. Legea aplicabilă și jurisdicția
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori, Deținători de cont sau Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.